- რა გიშლით ყველაზე მეტად სწავლების პროცესში, რათა შესაძლო მაქსიმალური შედეგი მიიღოთ?
- თვლით თუ არა საჭიროდ სწავლების საშუალო საფეხურზე პრაქტიკული გაკვეთილების აუცილებლობას გრამატიკაში?
- რა აზრისა ხართ ძველი ქართული ლიტერატურის პროექტებით სწავლებაზე?
- რას შეცვლიდით სწავლების პროცესში, რათა სასკოლო ცხოვრება მოსწავლეებისათვის სასარგებლო და, ამავე დროს, სასიამოვნო იყოს?
ბლოგი არის ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალება. ის აქტიურად მუშაობს, მოიცავს ვრცელ, განზოგადებულ, ასევე კონკრეტულ არსებით ინფორმაციასა და განსაზღვრებებს საგნის სწავლების მეთოდოლოგიასა და მიდგომებთან დაკავშირებით. აქ არის განთავსებული ტესტები, კალენდარული გეგმების ნიმუშები, ექსკურსიები, თემატური ღონისძიებები, მოსწავლეთა შემოქმედება და სხვა. ელექტრონული რესურსი საშუალებას აძლევს მოსწავლეებს და კოლეგებს აქტიურად ჩაერთონ სასწავლო პროცესში.
გამოკითხვა
Subscribe to:
Posts (Atom)
ვთვლი, რომ გრამატიკა ცალკე საგნად უნდა ისწავლებოდეს და საშუალო საფეხურზე გავაგრძელოთ ავთანდილ არაბულის ქართული ენით.
ReplyDeleteვთვლი, რომ გრამატიკა ცალკე საგნად უნდა ისწავლებოდეს და საშუალო საფეხურზე გავაგრძელოთ ავთანდილ არაბულის ქართული ენით.
ReplyDeleteკლასების მრავალრიცხოვნება და დაბალი მოტივაცია ერთ-ერთი ძირითადი პრობლემაა სწავლების ხარისხში;
ReplyDeleteვთვლი, რომ პრაქტიკული გრამატიკის გაკვეთილები აუცილებელია;
მადლობა, ქეთევან, საინტერესო სიახლისთვის და მოკლედ გაგიზიარებ ჩემს აზრსაც:
ReplyDelete1. უკეთესი შედეგის მიღწევაში ხელს გვიშლის მოსწავლეთა დაბალი მოტივაცია;
2. ვთვლი რომ პრაქტიკული გრამატიკის კურსი აუცილებელია;
3. ჩემი პრაქტიკიდან გამომდინარე, ძველი ქართული ლიტერატურის სწავლება უფრო ხარისხიანი და ხალისიანია პროექტების საშუალებით;
არავინ გვისმენს, თორემ კარგა ხანია ვამბობთ, რომ ცალკე საგნად ისწავლებოდეს ქართული ენა. ვფიქრობ, არაბულის "ქართული ენა" უნდა დაბრუნდეს სკოლაში.
ReplyDelete