კალენდარული გეგმები


მეხუთე კლასის კალენდარული გეგმა



სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა

თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა

პედაგოგი:

საგანი:
ქართული ენა და ლიტ-რა
კლასი:
V-

სწავლების შინაარსი, თემა
სწავლების მიზანი
სასწავლო დროის მოცულობა
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
ვადები
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
1
I თავი - გოგონები და ბიჭები: რ. ინანიშვილი - ,,ეთერი"
ასაკის შესაფერისი ტექსტების მოსმენის, წაკითხვისა და ინტერპრეტაციის უნარის გამომუშავება;
3
1,2,3,4,5,6,7,9
15-19 სექტ.

2
შ. ნიშნიანიძე -,,ნისლი ზმორებით ადგა.."
კითხვის სტრატეგიების გამომუშავება./ წინასწარი დაკვირვება სათაურზე, ილუსტრაციებზე/
1
1,2,3,4,5,6,7,9
22 სექტ.

3
რ. ინანიშვილი - ,,უკუღმადაჭედილი"
ტექსტთან დიალოგის საწყისი უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
3
1,2,3,4,5,6,7,9
23-25 სექტ.

4
შ. ნიშნიანიძე -,,ფეხქვეშ გათელა შემოდგომამ ხეჭეჭურები.."
დეტალებზე დაკვირვების საწყისი უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
1
1,2,3,4,5,6,7,9
26 სექტ.

5
რ. ინანიშვილი - ,,მირანდუხტ"
წარმოსახვის უნარის გამომუშავება;
4
1,2,3,4,5,6,7,9
29-3 ოქტ.

6
ო.იოსელიანი - ,,უთაური ბიჭის თავგადასავალი"
წერის კულტურის დახვეწა;
4
1,2,3,4,5,6,7,9
6-9 ოქტ.

7
შემაჯამებელი N1

1
1,2,3,4,5,6,7,9
10 ოქტ.

8
ხალხური -,,კარგი ვარ"

1
1,2,3,4,5,6,7,9
13 ოქტ.

9
ხალხური -,,საქმეზე წელი გწყდებაო"

1
1,2,3,4,5,6,7,9
15 ოქტ.

10
გ. ბუთხუზი-,,განელებული კოცონი"

4
1,2,3,4,5,6,7,9
16-21 ოქტ.

11
ილ.ჭავჭავაძე -,,კაცად მაშინ ხარ საქები "

1
1,2,3,4,5,6,7,9
22 ოქტ.

12
ენის სამყაროში - სიტყვა და ჟესტი

1
1,2,3,4,5,6,7,9
23 ოქტ.

13
II თავი- დედა. მშობლიური გარემო: ი. გოგებაშვილი - ,,იავნანამ რა ჰქმნა?"
ტექსტზე მუშაობის უნარის გამომუშავება; შინაარსის ვრცლად და მოკლედ გადმოცემის უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
20
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
24-21 ნოემ.

14
შემაჯამებელი N2
წერითი მეტყველების უნარის განვითარება;
1

14 ნოემ.

15
ხალხური -,,იავნანა"
ტექსტების შედარებითი ანალიზის უნარის გამომუშავება;
1
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
24 ნოემ.

16
ი.ნონეშვილი-,,ჩვენი ენა ქართული"
თემისა და იდეის ამოცნობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება
1
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
25 ნოემ.

17
აკ.წერეთელი- ,,ჩემი თავგადასავალი"
საკვანძო სიტყვის ამოცმობის უნარის გამომუშავება;
15
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
26-16 დეკ.

18
შემაჯამებელი N3

1

17 დეკ.

19
ა. შენგელაია -..დედა"
სიტყვაზე მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
1

18 დეკ

20
გ.ლეონიძის - ,,დედას"



19 დეკ.

21
ენის სამყაროში - სინონიმები, მათი შერწყმა; ანტონიმები;სიტყვათა წარმოქმნა და რთული სიტყვების მართლწერა;
რთულ სიტყვებზე დაკვირვება და მართლწერა;
5
22-26 დეკ.
22
III თავი - სახელოვანი წინაპრები: ხალხური - ,,ვახტანგ მეფე"
ტექსტების შედარებითი ანალიზის უნარის გამომუშავება;
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
15 იან.
23
შ. ნიშნიანიძე-,,ვახტანგ მეფე"
მხატვრულ სიტყვაზე დაკვირვების უნარის განვითარება;
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
16 იან.
24
გრ. ორბელიანი - ,,თამარის დროშა გაშალეს"
ლიტ.ნაწარმოების ესთეტიკური შეფასების საწყისი უნარ-ჩვევის გამომუშავება;
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
20 იან
25
ი.ჭავჭავაძე-,,ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი"
5
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
21-27 იან.
26
ი.ჭავჭავაძე-,,მტრის ძლევა"
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
28 იან.
27
ა.კალანდაძე ,,ასეთი დარი თუ იყო მაშინ"
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
29 იან.
28
ო.ჭილაძე -,,თბილისი"
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
30 იან.
29
ლ.ასათიანი - ,,კრწანისის ყაყაჩოები"
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
2 თებ.
30
შემაჯამებელი N4 (1)
1
3 თებ.
31
აკ.წერეთელი- ,,სიზმარი"
2
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
4-5 თებ.
32
უცნობი ავტორი - ,,ცხოვრება მეფეთ მეფე დავითისა"
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
6 თებ.
33
ხალხური - ,,ვაჟკაცსა გული რკინისა" და ,, კიდევაც დაიზრდებიან"
1
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
9 თებ.
34
ენის სამყაროში - წინადადება, სასვენი ნიშნები და ინტონაცია; მარტივი და რთული წინადადება;
წინადადების წევრების ამოცნობა; მარტივი და რთული წინადადების შედგენაზე მუშაობა;
4
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
10-13 თებ.











მეექვსე კლასის კალენდარული გეგმა


სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა

31

პედაგოგი:

საგანი:
ქართული ენა და ლიტ-რა
კლასი:
 VI–2

სწავლების შინაარსი, თემა
სწავლების მიზანი
სასწავლო დროის მოცულობა
შესაბამისობა ესგ- შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
ვადები
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
1
წიგნი
სიტყვის მნიშვნელობა, პირდაპირი დაგადატანითი მნიშვნელობა, მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვები; ომონიმები; სინონიმია; ფრაზეოლოგიზმი
კითხვის სტრატეგიები; მსჯელობა; კითხვა-პასუხი; სქემები;
30
1,2,7,8,9,10,11,12,14,16
15,09-4-11

2
თქვენი თანატოლების ცხოვრებიდან -
მთავარი და არამთავარი წევრები; ზმნასთან დაკავშირებული მთავარი წევრების ბრუნვები; წინადადება შინაარსის მიხედვით; ინტონაცია და სასვენი ნიშნები;
კითხვის სტრატეგიები; მსჯელობა;
როლური თამაში;
გონებრივი იერიში;
35
1,2,3,4,5,6,8, 9, 10, 13
7.11 - .29.12

3
სახელოვანი წინაპრები -
სახელების ბრუნება, კუმშვა და კვეცა; რიცხვითი სახელების სამი ჯგუფი და მათი მართლწერა; ზედსართავი სახელები; ხარისხის წარმოება;
ინფორმაციის მოძიება-დამუშავება; კითხვის სტრატეგიები; მსჯელობა;
30
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16
16.01-1.-03

4
შოთა, საბა, დავითი
ნაცვალსახელი;
კითხვითი ნაცვალსახელი
კითხვის სტატეგიები; მსჯელობა; კითხვა-პასუხი;
20
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
7.03 - 20.04

5
ხალხური სიტყვიერება -ზმისზედა და მისი კავშირი ზმნასთან; ცალკე მდგომი თანდებულები; ზმნა და პირების შეწყობა მასთან
გონებრივი იერიში;
მსჯელობა; კითხვის სტრატეგიები;
15
1,2,3,4,5,6,10,13,14,15,16
21.04 - 24.05

6
სასწავლო წლის ბოლოს ჩატარდა დასკვნითი შემაჯამებელი სამუშაო
მიღებული ინფორმაციისა და ცოდნის სწორად გამოყენება
2
13,14,15,16


7






8
შემაჯამებელი სამუშაო
მოსწავლეთა უმეტესობამ შესწავლილი მასალის ცოდნა გამოავლინა დამაკმაყოფილებლად.




9





10
#1-3/X




11
#2-21/XI




12
#3-6/XII





13
#4-31/0I





14
#5-21/II





15
#6-14/I11





16
#7-4/IV





17
#8-16/V





18






19






20








მეშვიდე კლასის კალენდარული გეგმა



სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა

თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა

პედაგოგი:

საგანი:
ქართული ენა და ლიტერატ.
კლასი:
VII2

სწავლების შინაარსი, თემა
სწავლების მიზანი
სასწავლო დროის მოცულობა
შესაბამისობა ესგ- შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
ვადები
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
1
ილია ჭავჭავაძე ,,სიტყვა წინამძღვრიანთკარის სამეურნეო  სკოლის გახსნაზე''
მოსწავლეთა გამოწვევა სწავლაზე სასაუბროთ.
3 საათი
VII 4.7.8.10.
15–19.სექ.

2
,,სწავლა მოსწავლეთა''
მოსწავლეთა გამოწვევა სწავლაზე სასაუბროდ.
2 სთ.
VII 4.7.8.10.
20-22 სექ.

3
,, სოფლის მაშენებელი",  ''ძალა ერთობისა" და სხვა იგავები.
სულხანსაბასა და ეზოპეს იგავარაკების შედარება. მათ შესახებ ცოდნის გაღრმავება.
4 სთ.
VII 7.8.10.11. 12. 13. 14.
23-29 სექ.

4
გრამატიკა
მოქმედების გამომხატველი სიტყვები.
1სთ
VII 7.8.10.11.12.13.14.
30სექ.

5
რა შეუძლიათ ლექსებს?
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შდარება.
6სთ.
VII 2.3.5.7.8.10.11.12.
3-11 ოქტ.

გრამატიკა
ზუსტი სინონიმები, მიმართვა.
1სთ.
VII 2.3.5.7.8.10.11.12.
12 ოქტო.


. პეტრიაშვილი – ,,პატარა   დინოზავრი , ,,თეთრსულელა''
ზღაპრის შეთხზვაზე მუშაობა. ჩართული.
5 სთ
 VII 4.5.8.9.10.11.12.13.14.
13-24ოქტ.

. გოგებაშვილი–,, ბურჯი ეროვნებისა'', ,,რანი ვიყავით გუშინ''.
მსჯელობის ტიპის ტექსტის  შექმნაზე მუშაობა.
4 სთ.
VII 4.5.7.9.10.11.12.13.14.
25-31 ოქტ.

,,თავფარავნელი ჭაბუკი''
სიუჯეტის ცნების შემოტანა. თხრობითი ხასიათის ტექსტის შექმნაზე მუშაობა.
5სთ.
VII 7.8.10.11.12.13.14.
01ნოემ–8 .ნოემბ.

. ჭავჭავაძე – ,, ბაზალეთის ტბა''
მხატვრული ნაწარმოების შედარება ხალხურ წყაროსთან.
3 სთ
VII 7.8.9.10.
16-18ნოემბ.

9
ვაჟაფშაველა –,,ხმელი წიფელი'', ,,იას უთხარით ტურფასა'' , . ბარათაშვილი – ,,ცისა ფერს''.
გაპიროვნების  ხერხის გაცნობა.
5 სთ.
VII 7.8.9.10.11.12.13.14.
21-25 ნოემბ.

10
ანა კალანდაძე–,,საქართველოო ლამაზო'' . . კახიძე – ,,ჩემი მიწის სადღეგრძელო'', . ლებანიძის, . წერეთლის ლექსები.
ციტატისა და პერიფრაზის ცნების გაცნობა.
7 სთ.
VII 7.8.9.10.11.12.13.14.
28ნოემბ.- 9 დეკ.


. ბარათაშვილი–,,წერილი მაიკო ბარათაშვილისადმი'', "სული ობოლი''.
წერილის ძირითადი ელემენტების გაცნობა.
5 სთ.
VII 7.8.9.10.11.12.13.14.
12-16 დეკ.

12
ჩემი ოჯახი
სიმბოლოს ცნების შემოტანა; აქტიური კითხვის სტრატეგიების გაცნობა; თხრობითი ხასიათის ტექსტის შექმნა.
7 სთ.
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
19-27 დეკ.

13
ჩემი სკოლა
დისკუსიის ცნების შემოტანა; დისკუსიაში მონაწილეობისა და დისკუსიის წარმართვის უნარჩვევის გამომუშავებაზე კონცენტრირება.
7 სთ.
VII 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
28დეკ-23 იანვ.

14
პოზიცია და მუსიკა
ბგერწერის ხერხის გაცნობა; პოეტური ნაწარმოების შექმნა ბგერწერის ხერხის გამოყენებით.
6 სთ.
VII 2, 3, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14
24იან-2 თებ.

15
პოზიცია
პუბლიცისტური ტექსტის გაცნობა
4 სთ.
VII 4, 7, 8, 9, 10
3-8 თებ

16
მკითხველის თეატრი
ზეპირ მეტყველებაზე დაკვირვების  უნარჩვევის გამომუშავება; მხატვრული კითხვის უნარის განვითარება.
5 სთ.
VII 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13
9-16 თებ.

17
პერსონაჟის პორტრეტიანუ რატომ აღწერენ მწერლები ადამიანის გარეგნობას და მის საცხოვრებელ გარემოს.
პერსონაჟის გარეგნობისა და ხასიათის ,,ხატვის" ხერხებზე დაკვირვება; ამ ხერხების ათვისებაზე მუშაობა.
7-8 სთ.
VII 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14
17-28 თებ.

18
ლიტერატურული პარალელიანუ კიდევ ერთი პერსონაჟის პორტრეტი
ორი პერსონაჟის შედარებითი დახასიათება; პერსონაჟის ხასიათის წარმოჩენის ხერხებზე დაკვირვება.
5 სთ.
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
1-9 მარტ.

19
როგორ ვიკითხოთ სასწავლო და საინფორმაციო ლიტერატურა
კითხვის სტრატეგიების გაცნობა და გამოყენება (საინფორმაციო ხასიათის ტექსტის კითხვა)
6 სთ.
VII 1, 5, 7, 8, 9, 10, 13
10-17 მარტ.

20
რისთვის წერენ მემუარებს?
ავტობიოგრაფიული ტექსტის მახასიათებლების  გაცნობა და გამოყენება.
5 სთ.
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
20-24 მარტ


ისტორიული პოემა
ისტორიული ფაქტისა და მხატვრული გამონაგონის გამიჯვნა ნაწარმოებში; სიუჟეტისა და ფაბულის  ერთმანეთისაგან გარჩევა; პოემის ჟანრის გაცნობა.
20 სთ
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
27მარტ.-28აპრ.


ვისწავლოთ გზამკვლევის შედგენა.
საინფორმაციოპოპულარული ტექსტის სტრუქტურის გაცნობა. ინფორმაციის მოძიებისა და საინფორმაციო ტექსტის შედგენის უნარჩვევის განვითარებაზე მუშაობა.
7 სთ.
VII 1, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
1-10მაისი


ვიცი თუ არა სავეფხისტყაოსნე წერაკითხვა?
კითხვის სტრატეგიების (სიტყვის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით; ხელახლა გადაკითხვა და კითხვის გაგრძელება)გაცნობა და გამოყენება.
9 სთ.
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
11მაის-25 მაის.


სიბრძნის ძიებაში
ნაწარმოების თემის განსაზღვრის უნარჩვევის გამომუშავება.
5 სთ.
VII  7, 8, 9, 10
29 მაის-2 ივნ.


გამეორება

3 სთ.

5-10 ივნ.


შემაჯამებელი სამუშაო   

 N1-7/X
მოსწავლეთა უმეტესობამ შესწავლილი მასალის ცოდნა  გამოავლინა დამაკმაყოფილებლად.





 N2-8/Xl






 N3-29/Xl






 N4-14/Xll






 N5 –  9/II






 N6 –  15/III






 N7  – 6/IV






 N8 –  4/V






 N9  – 23/V







მერვე კლასის კალენდარული გეგმა

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
1.ისმენს მსჯელობას კონკრეტულ საკითხებზე და წარმოადგენს საკუთარ თვალსაზრისს; 2.ისმენს და აფასებს ორატორის გამოსვლას საკომუნიკაციო ამოცანებისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით; 3ამოიცნობს და იყენებს მსჯელობის ძირითად მახასიათებლებს; 4. ირჩევს და იყენებს ზეპირი გამოსვლის მომზადების სტრატეგიას; 5.კითხულობს ტექსტს, რომელიც შეიცავს გარკვეულ თვალსაზრისს ან მსჯელობას კონკრეტულ საკითხებზე და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას  წაკითხულის მიმართ;6. აანალიზებს ტექსტის შესაბამისობას კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან; 7. აანალიზებს ნაწარმოების ფუნქციონირების მნიშვნელოვან ასპექტებს; 8.იყენებს ენობრივ მახასიათებლების ცოდნას ტექსტის სტრუქტურის ასახსნელად; 9. იყენებს კითხვის მიზნის შესაბამის სტრატეგიებს -გაცნობით,შესწავლით, ძიებითი კითხვა; 10. წერილობით გადმოსცემს საკუთარ თვალსაზრისს, მსჯელობს კონკრეტულს საკითხებზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით; 11.ირჩევს  წერილობითი ტექსტის ფორმასა და სტილს მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით; 12. სხვადასხვა ტიპის ტექსტის შესაქმნელად მართებულად იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ სტრუქტურებს და ხერხებს; 13. მიმართავს წერის სტრატეგიებს, ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის;
სთ.
რა-
ობა


თემების ჩამონათვალი
საკითხის
ბოლოს  მისაღწევი შედეგი

მეთოდები/
აქტივობები

რესურსი

თარიღები

შენიშვნა


ზეპირ-
მეტყველება
კითხვა
წერა




1
2
3
4
5
6
7
8
9
2

4
5

5

5
2

7


8

1.კეთილი იყოს თქვენი დაბრუნება
2. მე ვარ ადამიანი
3. რას ნიშნავს ადამიანად ყოფნა?
4. ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე
5. პირისპირ
6.რატომ უნდა ვიკითხოთ კლასიკოსები
7. კლასიკოსის პასუხი - მარად თანამედროვე

9. დიალოგი და მონოლოგი
1,2,3,4

1,2,4

1,2,4

1,2,4
1,2,4

1,2,4
1,2


1,4
5,6,7,8,9

5,6,7,8,9

5,6,7,8,9

5,6,7,8,9
5,6,8,9

5,6,7,8,9
5,6,7,8,9


5,6,8,9
10,11,12,13

10,11,12,13

10,11

10,11,12
10,11,12

10,11
10,11,12


10,11,12,13


დისკუსია

დისკუსია
წერითი უნარის გამომუშავება
კითხვის სტრატეგიები
დისკუსია

დისკუსია
პესრონაჟის წარმოსახვის ხერხი
სამსაფეხურიანი, ინტერნეტი
წყვილებში მუშაობა
სახელმძღვანელო

ტექსტი,დამხმ.ლიტ
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი;
სავარჯიშო;
სახელმძღვანელო;
სახელმძღვანელო;
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი;
ტექსტი, რვეული, როლური თამაში;

ტექსტი,
სახელმძღვანელო
15– 16. 09

17–22/ 09
2330. 09

01.09- 7/10

8–16/10
17–20.10

21–29/10


31–11/11







6


12
7

7

10
10

2

10

10

8
7
20
6
9. როგორ სწავლობდა მწერალიადამიანების სიყვარულს
10. ნაცნობი ადგილები
11. ნაწერი რჩება უკუნისამდე

12. ვკითხულობთ     ,,ვეფ-ხისტყაოსანს“
13.საიდან მოდის ილამაზე?
14.როგორ იქმნება მხატ-ვრული ნაწარმოები
15.ლიტ. პარალელი ,,ამოდის ნათდება“
16.როგორ იქცევა ნამ-დვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად
17.ილია და აკაკი პოეტისა და პოეზიის დანიშნ. შესახ.
18. სიბძნის გაკვეთილები
19. რაც მტრობას დაუნგრევია
20. ისტორიული მოთხრობა
21. გამეორება

შემაჯამებელი სამუშაოები :

1.       29 სექტემბერი
2.       30 ოქტომბერი
3.       21 ნოემბერი
4.       18 დეკემბერი
5.       4  თებერვალი
6.       11  მარტი
7.       24 აპრილი
8.       18 მაისი
9.       03 ივნისი
1,2,4

1,2,4
1,2,3,4

1,2

1,2,3
1,2,4

1

1,2,4

1,2,3,4

1,2,3,4
1,2
1,5

5,6,8,9

5,6,8,9
5,6,8,9

5,6,7,8,9

5,6,7,8,9
5,6,8,9

5,9

5,6,8,9

5,6,7,8,9

5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
6,7,8,9

10,11,12,13

10,11
10,11,12

10,11,12,13

10,11,12,13
10,11,12,13

11,12,13

10,11

10,11,12,13

10,11,12,13
10,11,12
12,13

ჯგუფ. მუშაობა; აღწერ.ტექს.შექმნ.
წყვილებ.მუშაობა
დისკუსია;
კითხვის სტრატეგიები;
მხატვრული ხერხების გამოყ.
დისკუსია
ფანტაზია-წერ. დავალება

დისკუსია

წერ. დავალებ.
დისკუსია, წყვ. მუშაობა
ჯგუფ.მუშაობა
დისკუსია
წერ. დავ-ბა
წყვილ. მუშაობა
წერით. დავ-ბა

სახელმძღვანელო; დამხმ. ლიტ-რა
სახელმძღვანელო
ტექსტი, ინტერნეტი;
ტექსტი;

ტექსტი; მხ/ფ
,,ნატვრის ხე“
ტექსტი


ტექსტი

ტექსტი
დამხმ. ლიტ-რა
ტექსტი, რვეული, მხ.ფილმი ,,ბაში-აჩუკი“
ტექსტი

12–19/11


20–8. 12
9–17/12


19–29/12
15 29 /01
30 13.02


1617/02

1806/03
0924/03

256/04
0722/04
2325/05
26–12/06




მეათე კლასის კალენდარული გეგმა



სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა

თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა

პედაგოგი:

საგანი:
ქართული ენა და ლიტერატ.
კლასი:
X2

სწავლების შინაარსი, თემა
სწავლების მიზანი
სასწავლო დროის მოცულობა
შესაბამისობა ესგ- შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
ვადები
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
1
 იაკობ ხუცესი ,,შუშანიკის წამება"
ეპოქის მსოფლმხედველობის გათვალისწინება .პერსონაჟთა დახასიათება.
15 სთ
X. 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 16
15 /09-6/ 10


არსებითი სახელი, ზედსართავი  სახელი, რიცხვითი სახელი, ნაცვალსახელი.
მატყველების ნაწილებთან დაკავშირებული ცოდნის განმტკიცება .მართლწერის წესების განმეორებაგანმტკიცება.
5 სთ.
X. 1. 2. 3. 8. 9. 10. 11. 12.
7/ 10- 13 / 10

2
იოანე საბანისძე ,,აბოს წამება"
ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან. სიმბოლო .პერსონაჟთა დახას.
12 სთ
X. 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 15, 16
17,10/ - 2/ 11

3
გიორგი მერჩულე ,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება"
პერიფრაზირება.კომპოზიციის გაცნობა.პერსონაჟთა დახასიათება. ისტ.კონტექსტი.
15 სთ
X. 1, 2, 8, 9, 10, 11, 16
3/ 11- 24/ 11


ზმნა.
ზმნის კატეგორიების გამეორებაგანმტკიცება. მართლწერის წესების გამეორება და  პრაქტიკული სავარჯიშოების გაკეთება.
5 სთ.
X.1. 2. 8. 9. 10. 11.
25/11- 1/12

4
გიორგი მთაწმინდელი ,,იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება"
ეპოქის ესთეტიკის გათვალისწინება.ჟანრის კანონის გაცნობა.
8 სთ.
X. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 16
2/12 - 13/ 12

5
შოთა რუსთაველი ,,ვეფხისტყაოსანი" – პროლოგი
ავტორის ესთეტიკური მრწამსის გათვალისწინება .პროლოგის გაცნობა.
4 სთ.
X. 1, 2, 8, 9, 10.
14/12 - 20/ 12

6
შოთა რუსთაველი ,,ვეფხისტყაოსანი" (დანარჩენი ტექსტი)
როგრ წავიკითხოთ ვრცელი ეპიკური პოემა.ტროპული მეტყველების გაცნობა. პერსონაჟთა დახასიათება.
60 სთ.
X. 1, 2, 8, 9, 10, 11, 16
21/1 2-5/IV

7
სულხანსაბა ორბელიანი ,,სიბრძნე სიცრუისა
ავტორის სათქმელის ამოცნობა, იგავარაკიდან დასკვნის გამოტანა. იგავარაკული ჟანრის გაცნობა.
15 სთ
X. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
6/ IV - 3/V

8
დავით გურამიშვილი ,,დავითიანი"
სიმბოლურალეგორიული სახეების ამოცნობა. მხატვრული მეთოდის გაცნობა.
12 სთ
X. 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16
4/V - 29/V


გრამატიკაგამეორება.
ნასწავლი მასალის განმტკიცება.
15 სთ.
X .1. 2. 3. 4. 5. 6.
30/V- 16/VI

9
შემაჯამებელი სამუშაო                                             
10
 N1 – 12/X
მოსწავლეთა უმეტესობამ შესწავლილი მასალის ცოდნა გამოავლინა დამაკმაყოფილებლად.




11
N2-2/XI




12
N3-29/XI




13
N4-19/XII




14
N5 – 8 / II




15
N6 – 7 / III




16
N7 – 29/III




17
N8 – 24/IV




18
N9 – 17/V




19






20







მეთერთმეტე კლასის კალენდარული გეგმა



სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა

თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა

პედაგოგი:

საგანი:
ქართული ენა და ლიტ-რა
კლასი:
XI -1

სწავლების შინაარსი, თემა
სწავლების მიზანი
სასწავლო დროის მოცულობა
შესაბამისობა ესგ- შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
ვადები
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
1
შესავალი-ლიტერატურას შეფარებული ერი
1.ილია ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე 2..აბაშიძე-ეტიუდები მე-19 -ის ქართული ლიტ-ის შესახებ

სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოღების უნარის განვითარება;კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება; ვერბალური და ვირტუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
2
2,5,
15.09-16.09

2
I თავი.რომანტიზმი-საუკუნის სავიზიტო ბარათი რომანტიზმი-თეორიული სტატია
   „—„
2
1,2,3,4,5,6,7,8,910,11,12,13,14
19.09-20.09

3
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია

1

21.09.

4
ალ.ჭავჭავაძის ლექსები-„ვისაც გსურთ“,“ვაჰ,დრონი,დრონი“, „გოგჩა“,“სიყვარულო,ძალსა შენსა“,“დატყვევებული სატრფო“-ფერწერასა და პოეზიაში(საინფორმაციო ტექსტი);ნანგრევების ესთეტიკა დაგოგჩა“(საინფ.ტექსტი)

10

22.09-05.10

5
შემაჯამებელი სამუშაო #1

1

06,10.

6
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია

1

07.10.

7
გრ.ორბელიანის ლექსები-„იარალის“,“თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“, „საღამო გამოსალმებისა“,“მუხამბაზი“, „პასუხი შვილთა“.

7

10.10-25.10

8
გრამატიკული მასალა შემაჯამებელი  სამუშაო # 2

1

26.10-

9
.ბარათაშვილის ბიოგრაფია

1

27.10.

10
.ბარათაშვილის ლექსები- „შემოღამება მთაწმინდაზე“,“მერანი““ხმა იდუმალი““სულო ბოროტო““ჩემი ლოცვა“ „ვპოვე ტაძარი“ „რად ჰყვედრი კაცსა
რომანტიკოსთა ქართული/ლინგვისტური ტექსტი/
.ჯავახიშვილი-ალ.ჭავჭავძის სალონი/ნაწყვ.“არსენა მარაბდ.“/


16

28. 10 – 18.11

11
შემაჯამებელი სამუშაო#3

1

21.11. 

12
გრამატიკული მასალა

2

22.11-23.11

13
IIთავი. ქართული თეატრის დაარსება.
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირეა საერთო ისრ-ულ ლირ-ულ კონტექსტში. მხატვრული ნაწარმოებების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარი, წერის უნარის განვითარება.
1
5,7,8,13,14
24.11.

14
.ერისთავიგაყრა

3 სთ

25.11.-29.11

15


16
ტექსტის ენა

1 სთ

30.11.

17
III თავი- ახალი თაობა

2 სთ
1,5,6,7,8,9,10,12,
01.12-

18
რეალიზმი/საინფ.ტექსტი/
13,14
02.12.

19
ილია ჭავჭავაძის ბიოგრაფია

1 სთ

05.12.

20
ლექსები-„მას აქეთ რაკი“ „პასუხის პასუხი“ „ბედნიერი ერი“ „როდემდის
ავტორის ენის გაგება;მხატვ.თავისებურებების
6 სთ

13.12 -

21
მიგნება


22
გრამატიკული მასალა

2 სთ

14.12-

23
15.12.

24
შემაჯამებელი სამუშაო#4

1 სთ

15.დეკ

25
პოემაგანდეგილი
თემისა და იდეისავტორის მიზანდასახულობის,ლოგიკური მსჯელობის, ანალიზის უნარების განვითარება.
5 სთ
1,3,4,5,8,9,10
16.12-22 დეკ.

26


27
პროზა-„მგზავრის წერილები
მხატვრული ხერხების იდენტიფიცირება,ანალიტიკური წერა,შეპირისპირება.
5 სთ
1,2,4,6,8,12,13,
23.12-

28

29.12 –

29
კაციაადამიანი?!
თემის და იდეის ავტორის მიზანდასახულობის, ანალიზის უნარის განვითარება.
8 სთ.
1,2,4,6,8,12,13,
16–25/ 01

30
შემაჯამებელი სამუშაო #5



26.01.


"ოთარაანთ ქვრივი"
თემის და იდეის ავტორის მიზანდასახულობის, ანალიზის უნარის განვითარება.
14 სთ.
1,2,4,6,8,12,13,
27–01 -15/02

31
პუბლიცისტური წერილები: ზოგიერთი რამ და ორიოდე სიტყვა
ტექსტის თავისებურებების განსაზღვრა; იდეის განსაზღვრა.
2 სთ

16–17/02

32
საინფორმაციო ტექსტები-ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება;გიორგიდან ოთარაანთ ქვრივამდე;ოთარაანთ ქვრივი საერთო ტიპთა გალერეაში.
მსჯელობის უნარის განვითარება.
2 სთ

20–21/02

33


34
შემაჯამებელი სამუშაო N 6

1 სთ

22თებერ.

35
აკაკი წერეთლის ბიოგრაფია

1 სთ

23 თებერ.

36
ლექსები- „ჩანგური“ „აღმართ-აღმართ“ „ჭაღარა“ „სულიკო“ „ქებათა ქება“ „რაც არ იწვის,არ ანათებს
მხატ.ხერხებისა და საშუალებების განსაზღვრა
8 სთ

24–9/03

37


38
პოემაგამზრდელი
ანალიტიკური მსჯელობა, პრეზენტაცია.
5 სთ
1,2,3,6,7,8,10,
10.03-16.03

39



40
ახალი თაობის ენა
ენის თავისებურებების განსაზღვრა
1 სთ

17.მარ

41
შემაჯამებელი სამუშაო N7

1 სთ

20.03.

42
                     I
II
    III
       IV
      V

43
IV თავი-ხევის საგა ანუ დაკარგული თავისუფლების ძიებაში.
ისტ.თემაზე შექმნილი ნაწარმოების ინტერპრეტაცია თანამედროვე კონტექსტის გათვალისწინებით;მხ.ნაწ-ის და ფოლკლორული ვერსიის შედარება;ნაწ-ის ანალიზი და ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება;კრიტიკული ანალიზის უნარის გან-ება;ნაწ-ის ენობრივი ელემენტების ანალიზის უნარი;მხ.ტექსტის ელემენტების ინტერპრეტირების უნარი; კვლევა-ძიების და ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.
 1 სთ
1,2,3,4,5,6,7,8,
21.03.

44
10,12,13,14

45
ალ.ყაზბეგის ბიოგრაფია,პეიზაჟი
  “—“
1 სთ
 „—„
22.03.

46
ალ ყაზბეგი-„ხევისბერი გოჩამხატ.ტექსტი
  “—“
10 სთ
 „—„
23.03–5.04.

47


48
ფოლკლორული გადმოცემა და ლიტერატურული ნაწარმოები; ლიტერატურული პარალელი.
  “—“
2 სთ
 „—„
6–7/04

49


50
შემაჯამებელი სამუშაო #8

 1 სთ

10.04.

51
V თავი.მითოსთან დაბრუნება, ვაჟა-ფშაველას ბიოგრაფია
ენობრივად და სტრუქტურულად რთული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარიგანვითარება;ნაწარმოების ხალხური წყაროების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება; ნაწარმოების ქვეტექსტების წაკითხვის, მსჯელობის,კრიტიკული აზროვნების, წერის, ენობრივი ინტერპრეტაციის უნარების განვითარება.
1 სთ
1,2,3,4,5,6,7,8,9,
11.04.

52
11,12,13,14

53
ლექსები-„ღამე მთაში“ „არაგვს““კიდევაც ვნახავ გაზაფხულს“ „სიმღერა
“__”
 7 სთ

12.04–27/04

54


55
პროზა-„მთანი მაღალნი
“__”
 1 სთ

28.04.

56
პოემა-„ალუდა ქეთელაური
                          “__”
 7 სთ

01–10/05

57


58
პოემა -„სტუმარ-მასპინძელი
                          “__”
 7 სთ

11.05-19.05.

59
შემაჯამებელი სამუშაო #9

 1 სთ

22.05.

60
პოემა-„ბახტრიონი
“__”
 7 სთ

23–1/06

პუბლიცისტური წერილები- კოსმოპოლიტიზმი და პატრიოტიზმი;პასუხი .ვართაგავას
“__”
 1 სთ

2.06.-5.06
61
გამეორება

8 სთ

6.06-15.06

მეთორმეტე კლასის კალენდარული გეგმა



სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა

თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა

პედაგოგი:

საგანი:
ქართული ენა და ლიტ-რა
კლასი:
XII -2

სწავლების შინაარსი, თემა
სწავლების მიზანი
სასწავლო დროის მოცულობა
შესაბამისობა ესგ- შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
ვადები
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
1
დავით კლდიაშვილი –"სამანიშვილის დედინაცვალი"
ეპოქის მსოფლმხედველობის გათვალისწინება. პერსონაჟთა დახასიათება
15
XII. 1,2,3,8,9,10,11,12,16 
15.09-3. 10

2
ახალი ეპოქატიციან ტაბიძე, პაოლო იაშვილი, ვალერიან გაფრინდაშვილი
პოეტური ნაწარმოებია გააზრება; ახალი ლიტერატურული მიმდინარეობის თავისებურებები
15
XII.1,2,3,8,9,10,11,12
7. 10-28.10

3
ნიკო ლორთქიფანიძე – "შელოცვა რადიოთი"
ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან. სიმბოლო. პერსონაჟთა დახასიათება
4
XII. 1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16 
29.10–04.11

4
მიხეილ ჯავახიშვილი – "ჯაყოს ხიზნები"
კომპოზიციის გაცნობა . პერსონაჟთა დახასიათება. ისტ. კონტექსტი
15
XII. 1,2,8,9,10,11,16
05.11–26.11

5
კონსტანტინე გამსახურდია  – "დიდოსტატის მარჯვენა"
კომპოზიციის გაცნობა. პერსონაჟთა დახასიათება. ისტ. კონტექსტი. ენობრივი სამყარო.
25
XII. 1,2,8,9,10,11
28.11–22.01–2015

6
გალაკტიონ ტაბიძე
ეპოქის ესტეთიკის გათვალისწინება. ლიტერატურული მიმდინარეობის, ავტორის მსოფლმხედველობა
10
XII. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,14,16
23.01–06.02

7
გიორგი ლეონიძე
ავტორის ესთეთიკური მრწამსის გათვალისიწნება. პროლოგის გაცნობა
4
XII. 1,2,8,9,10
09.02– 12.02

8
ანა კალანდაძე
ლექსის სტილის, ფორმის ანალიზი
1
XII. 1,2,8,9,10,11,16
13.თებ

9
გურამ რჩეულიშვილი – "ალავერდობა"
ავტორის სათქმელის ამოცნობა. პროზაული ტექსტის ანალიზი
3
XII. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16
16.02–18.02

10
ჯემალ ქარჩხაძე – "იგი"
სიმბოლურალეგორიული სახეების ამოცნობა. მხატვრული მეთოდის გაცნობა.
4
XII. 1,2,6,7,8,9,10,11,16
19.02– 26.02

11
გურამ დოჩანაშვილი – "კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა"
ენის გამომსახველობითი შესაძლებლობების განსაზღვრა. იდეურმხატვრული ანალიზი
8
XII. 1,2,3,4,5,6,11,14
27. 02– 12.03.
















შემაჯამებელი სამუშაოები





1
06.10.2014





2
27.ნოემ





3
18.დეკ





4
28.იან



5
23.თებ





6
17.მარ





7



7
21.აპრ






No comments:

Post a Comment