მეხუთე კლასის კალენდარული გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა
|
||||||
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა
|
||||||
პედაგოგი:
|
საგანი:
|
ქართული ენა და
ლიტ-რა
|
კლასი:
|
V-
|
||
სწავლების შინაარსი,
თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს
შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება
თემის დასრულების შემდეგ)
|
|
1
|
I თავი - გოგონები
და ბიჭები: რ. ინანიშვილი - ,,ეთერი"
|
ასაკის შესაფერისი
ტექსტების მოსმენის, წაკითხვისა და ინტერპრეტაციის უნარის გამომუშავება;
|
3
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
15-19 სექტ.
|
|
2
|
შ. ნიშნიანიძე
-,,ნისლი ზმორებით ადგა.."
|
კითხვის სტრატეგიების
გამომუშავება./ წინასწარი დაკვირვება სათაურზე, ილუსტრაციებზე/
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
22 სექტ.
|
|
3
|
რ. ინანიშვილი -
,,უკუღმადაჭედილი"
|
ტექსტთან დიალოგის
საწყისი უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
|
3
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
23-25 სექტ.
|
|
4
|
შ. ნიშნიანიძე
-,,ფეხქვეშ გათელა შემოდგომამ ხეჭეჭურები.."
|
დეტალებზე დაკვირვების
საწყისი უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
26 სექტ.
|
|
5
|
რ. ინანიშვილი -
,,მირანდუხტ"
|
წარმოსახვის უნარის
გამომუშავება;
|
4
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
29-3 ოქტ.
|
|
6
|
ო.იოსელიანი - ,,უთაური
ბიჭის თავგადასავალი"
|
წერის კულტურის დახვეწა;
|
4
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
6-9 ოქტ.
|
|
7
|
შემაჯამებელი N1
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
10 ოქტ.
|
||
8
|
ხალხური -,,კარგი
ვარ"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
13 ოქტ.
|
||
9
|
ხალხური -,,საქმეზე
წელი გწყდებაო"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
15 ოქტ.
|
||
10
|
გ. ბუთხუზი-,,განელებული
კოცონი"
|
4
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
16-21 ოქტ.
|
||
11
|
ილ.ჭავჭავაძე -,,კაცად
მაშინ ხარ საქები "
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
22 ოქტ.
|
||
12
|
ენის სამყაროში -
სიტყვა და ჟესტი
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9
|
23 ოქტ.
|
||
13
|
II თავი- დედა. მშობლიური
გარემო: ი. გოგებაშვილი - ,,იავნანამ რა ჰქმნა?"
|
ტექსტზე მუშაობის
უნარის გამომუშავება; შინაარსის ვრცლად და მოკლედ გადმოცემის უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
|
20
|
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
|
24-21 ნოემ.
|
|
14
|
შემაჯამებელი N2
|
წერითი მეტყველების
უნარის განვითარება;
|
1
|
14 ნოემ.
|
||
15
|
ხალხური -,,იავნანა"
|
ტექსტების შედარებითი
ანალიზის უნარის გამომუშავება;
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
|
24 ნოემ.
|
|
16
|
ი.ნონეშვილი-,,ჩვენი
ენა ქართული"
|
თემისა და იდეის ამოცნობის
უნარ-ჩვევების გამომუშავება
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
|
25 ნოემ.
|
|
17
|
აკ.წერეთელი- ,,ჩემი
თავგადასავალი"
|
საკვანძო სიტყვის
ამოცმობის უნარის გამომუშავება;
|
15
|
1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12
|
26-16 დეკ.
|
|
18
|
შემაჯამებელი N3
|
1
|
17 დეკ.
|
|||
19
|
ა. შენგელაია -..დედა"
|
სიტყვაზე მუშაობის
უნარ-ჩვევების გამომუშავება;
|
1
|
18 დეკ
|
||
20
|
გ.ლეონიძის - ,,დედას"
|
19 დეკ.
|
||||
21
|
ენის სამყაროში -
სინონიმები, მათი შერწყმა; ანტონიმები;სიტყვათა წარმოქმნა და რთული სიტყვების მართლწერა;
|
რთულ სიტყვებზე დაკვირვება
და მართლწერა;
|
5
|
22-26 დეკ.
|
||
22
|
III თავი - სახელოვანი
წინაპრები: ხალხური - ,,ვახტანგ მეფე"
|
ტექსტების შედარებითი
ანალიზის უნარის გამომუშავება;
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
15 იან.
|
|
23
|
შ. ნიშნიანიძე-,,ვახტანგ
მეფე"
|
მხატვრულ სიტყვაზე
დაკვირვების უნარის განვითარება;
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
16 იან.
|
|
24
|
გრ. ორბელიანი -
,,თამარის დროშა გაშალეს"
|
ლიტ.ნაწარმოების ესთეტიკური
შეფასების საწყისი უნარ-ჩვევის გამომუშავება;
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
20 იან
|
|
25
|
ი.ჭავჭავაძე-,,ნიკოლოზ
გოსტაშაბიშვილი"
|
5
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
21-27 იან.
|
||
26
|
ი.ჭავჭავაძე-,,მტრის
ძლევა"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
28 იან.
|
||
27
|
ა.კალანდაძე ,,ასეთი
დარი თუ იყო მაშინ"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
29 იან.
|
||
28
|
ო.ჭილაძე -,,თბილისი"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
30 იან.
|
||
29
|
ლ.ასათიანი - ,,კრწანისის
ყაყაჩოები"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
2 თებ.
|
||
30
|
შემაჯამებელი N4
(1)
|
1
|
3 თებ.
|
|||
31
|
აკ.წერეთელი- ,,სიზმარი"
|
2
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
4-5 თებ.
|
||
32
|
უცნობი ავტორი -
,,ცხოვრება მეფეთ მეფე დავითისა"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
6 თებ.
|
||
33
|
ხალხური - ,,ვაჟკაცსა
გული რკინისა" და ,, კიდევაც დაიზრდებიან"
|
1
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
9 თებ.
|
||
34
|
ენის სამყაროში -
წინადადება, სასვენი ნიშნები და ინტონაცია; მარტივი და რთული წინადადება;
|
წინადადების წევრების
ამოცნობა; მარტივი და რთული წინადადების შედგენაზე მუშაობა;
|
4
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
10-13 თებ.
|
მეექვსე კლასის კალენდარული გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა
|
||||||
31
|
||||||
პედაგოგი:
|
საგანი:
|
ქართული ენა და ლიტ-რა
|
კლასი:
|
VI–2
|
||
სწავლების შინაარსი, თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
|
|
1
|
წიგნი
სიტყვის მნიშვნელობა, პირდაპირი დაგადატანითი მნიშვნელობა, მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვები; ომონიმები; სინონიმია; ფრაზეოლოგიზმი |
კითხვის სტრატეგიები;
მსჯელობა;
კითხვა-პასუხი;
სქემები;
|
30
|
1,2,7,8,9,10,11,12,14,16
|
15,09-4-11
|
|
2
|
თქვენი თანატოლების ცხოვრებიდან
-
მთავარი და არამთავარი წევრები; ზმნასთან დაკავშირებული მთავარი წევრების ბრუნვები; წინადადება შინაარსის მიხედვით; ინტონაცია და სასვენი ნიშნები; |
კითხვის სტრატეგიები;
მსჯელობა;
როლური თამაში; გონებრივი იერიში; |
35
|
1,2,3,4,5,6,8, 9, 10, 13
|
7.11
- .29.12
|
|
3
|
სახელოვანი წინაპრები
-
სახელების ბრუნება, კუმშვა და კვეცა; რიცხვითი სახელების სამი ჯგუფი და მათი მართლწერა; ზედსართავი სახელები; ხარისხის წარმოება; |
ინფორმაციის მოძიება-დამუშავება;
კითხვის სტრატეგიები;
მსჯელობა;
|
30
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16
|
16.01-1.-03
|
|
4
|
შოთა,
საბა,
დავითი
ნაცვალსახელი; კითხვითი ნაცვალსახელი |
კითხვის სტატეგიები;
მსჯელობა;
კითხვა-პასუხი;
|
20
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
|
7.03
- 20.04
|
|
5
|
ხალხური სიტყვიერება
-ზმისზედა და მისი კავშირი ზმნასთან;
ცალკე მდგომი თანდებულები;
ზმნა და პირების შეწყობა მასთან
|
გონებრივი იერიში;
მსჯელობა; კითხვის სტრატეგიები; |
15
|
1,2,3,4,5,6,10,13,14,15,16
|
21.04
- 24.05
|
|
6
|
სასწავლო წლის ბოლოს ჩატარდა დასკვნითი შემაჯამებელი სამუშაო
|
მიღებული ინფორმაციისა და ცოდნის სწორად გამოყენება
|
2
|
13,14,15,16
|
||
7
|
||||||
8
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
მოსწავლეთა უმეტესობამ შესწავლილი მასალის ცოდნა გამოავლინა დამაკმაყოფილებლად.
|
||||
9
|
||||||
10
|
#1-3/X
|
|||||
11
|
#2-21/XI
|
|||||
12
|
#3-6/XII
|
|||||
13
|
#4-31/0I
|
|||||
14
|
#5-21/II
|
|||||
15
|
#6-14/I11
|
|||||
16
|
#7-4/IV
|
|||||
17
|
#8-16/V
|
|||||
18
|
||||||
19
|
||||||
20
|
მეშვიდე კლასის კალენდარული გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა
|
||||||
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა
|
||||||
პედაგოგი:
|
საგანი:
|
ქართული ენა
და
ლიტერატ.
|
კლასი:
|
VII2
|
||
სწავლების შინაარსი, თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
|
|
1
|
ილია ჭავჭავაძე ,,სიტყვა წინამძღვრიანთკარის სამეურნეო სკოლის გახსნაზე''
|
მოსწავლეთა გამოწვევა სწავლაზე სასაუბროთ.
|
3 საათი
|
VII 4.7.8.10.
|
15–19.სექ.
|
|
2
|
,,სწავლა მოსწავლეთა''
|
მოსწავლეთა გამოწვევა სწავლაზე სასაუბროდ.
|
2 სთ.
|
VII 4.7.8.10.
|
20-22 სექ.
|
|
3
|
,, სოფლის მაშენებელი", ''ძალა ერთობისა" და სხვა იგავები.
|
სულხან–საბასა და ეზოპეს იგავარაკების შედარება. მათ შესახებ ცოდნის გაღრმავება.
|
4 სთ.
|
VII 7.8.10.11. 12. 13. 14.
|
23-29 სექ.
|
|
4
|
გრამატიკა
|
მოქმედების გამომხატველი სიტყვები.
|
1სთ
|
VII 7.8.10.11.12.13.14.
|
30სექ.
|
|
5
|
რა შეუძლიათ ლექსებს?
|
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შდარება.
|
6სთ.
|
VII 2.3.5.7.8.10.11.12.
|
3-11 ოქტ.
|
|
გრამატიკა
|
ზუსტი სინონიმები, მიმართვა.
|
1სთ.
|
VII 2.3.5.7.8.10.11.12.
|
12 ოქტო.
|
||
გ. პეტრიაშვილი – ,,პატარა დინოზავრი , ,,თეთრსულელა''
|
ზღაპრის შეთხზვაზე მუშაობა. ჩართული.
|
5 სთ
|
VII 4.5.8.9.10.11.12.13.14.
|
13-24ოქტ.
|
||
ი. გოგებაშვილი–,, ბურჯი ეროვნებისა'', ,,რანი ვიყავით გუშინ''.
|
მსჯელობის ტიპის ტექსტის შექმნაზე მუშაობა.
|
4 სთ.
|
VII 4.5.7.9.10.11.12.13.14.
|
25-31 ოქტ.
|
||
,,თავფარავნელი ჭაბუკი''
|
სიუჯეტის ცნების შემოტანა. თხრობითი ხასიათის ტექსტის შექმნაზე მუშაობა.
|
5სთ.
|
VII 7.8.10.11.12.13.14.
|
01ნოემ–8 .ნოემბ.
|
||
ი. ჭავჭავაძე – ,, ბაზალეთის ტბა''
|
მხატვრული ნაწარმოების შედარება ხალხურ წყაროსთან.
|
3 სთ
|
VII 7.8.9.10.
|
16-18ნოემბ.
|
||
9
|
ვაჟა–ფშაველა –,,ხმელი წიფელი'', ,,იას უთხარით ტურფასა'' , ნ. ბარათაშვილი – ,,ცისა ფერს''.
|
გაპიროვნების ხერხის გაცნობა.
|
5 სთ.
|
VII 7.8.9.10.11.12.13.14.
|
21-25 ნოემბ.
|
|
10
|
ანა კალანდაძე–,,საქართველოო ლამაზო'' . მ. კახიძე – ,,ჩემი მიწის სადღეგრძელო'', მ. ლებანიძის, ა. წერეთლის ლექსები.
|
ციტატისა და პერიფრაზის ცნების გაცნობა.
|
7 სთ.
|
VII 7.8.9.10.11.12.13.14.
|
28ნოემბ.- 9 დეკ.
|
|
ნ. ბარათაშვილი–,,წერილი მაიკო ბარათაშვილისადმი'', "სული ობოლი''.
|
წერილის ძირითადი ელემენტების გაცნობა.
|
5 სთ.
|
VII 7.8.9.10.11.12.13.14.
|
12-16 დეკ.
|
||
12
|
ჩემი ოჯახი
|
სიმბოლოს ცნების შემოტანა; აქტიური კითხვის სტრატეგიების გაცნობა; თხრობითი ხასიათის ტექსტის შექმნა.
|
7 სთ.
|
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
|
19-27 დეკ.
|
|
13
|
ჩემი სკოლა
|
დისკუსიის ცნების შემოტანა; დისკუსიაში მონაწილეობისა და დისკუსიის წარმართვის უნარ–ჩვევის გამომუშავებაზე კონცენტრირება.
|
7 სთ.
|
VII 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12,
13, 14
|
28დეკ-23 იანვ.
|
|
14
|
პოზიცია და მუსიკა
|
ბგერწერის ხერხის გაცნობა; პოეტური ნაწარმოების შექმნა ბგერწერის ხერხის გამოყენებით.
|
6 სთ.
|
VII 2, 3, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14
|
24იან-2 თებ.
|
|
15
|
პოზიცია
|
პუბლიცისტური ტექსტის გაცნობა
|
4 სთ.
|
VII 4, 7, 8, 9, 10
|
3-8 თებ
|
|
16
|
მკითხველის თეატრი
|
ზეპირ მეტყველებაზე დაკვირვების უნარ–ჩვევის გამომუშავება; მხატვრული კითხვის უნარის განვითარება.
|
5 სთ.
|
VII 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13
|
9-16 თებ.
|
|
17
|
პერსონაჟის პორტრეტი – ანუ რატომ აღწერენ მწერლები ადამიანის გარეგნობას და მის საცხოვრებელ გარემოს.
|
პერსონაჟის გარეგნობისა და ხასიათის ,,ხატვის" ხერხებზე დაკვირვება; ამ ხერხების ათვისებაზე მუშაობა.
|
7-8 სთ.
|
VII 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14
|
17-28 თებ.
|
|
18
|
ლიტერატურული პარალელი – ანუ კიდევ ერთი პერსონაჟის პორტრეტი
|
ორი პერსონაჟის შედარებითი დახასიათება; პერსონაჟის ხასიათის წარმოჩენის ხერხებზე დაკვირვება.
|
5 სთ.
|
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
|
1-9 მარტ.
|
|
19
|
როგორ ვიკითხოთ სასწავლო და საინფორმაციო ლიტერატურა
|
კითხვის სტრატეგიების გაცნობა და გამოყენება (საინფორმაციო ხასიათის ტექსტის კითხვა)
|
6 სთ.
|
VII 1, 5, 7, 8, 9, 10, 13
|
10-17 მარტ.
|
|
20
|
რისთვის წერენ მემუარებს?
|
ავტობიოგრაფიული ტექსტის მახასიათებლების გაცნობა და გამოყენება.
|
5 სთ.
|
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
|
20-24 მარტ
|
|
ისტორიული პოემა
|
ისტორიული ფაქტისა და მხატვრული გამონაგონის გამიჯვნა ნაწარმოებში; სიუჟეტისა და ფაბულის ერთმანეთისაგან გარჩევა; პოემის ჟანრის გაცნობა.
|
20 სთ
|
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
|
27მარტ.-28აპრ.
|
||
ვისწავლოთ გზამკვლევის შედგენა.
|
საინფორმაციო–პოპულარული ტექსტის სტრუქტურის გაცნობა. ინფორმაციის მოძიებისა და საინფორმაციო ტექსტის შედგენის უნარ–ჩვევის განვითარებაზე მუშაობა.
|
7 სთ.
|
VII 1, 3, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13,
14
|
1-10მაისი
|
||
ვიცი თუ არა სავეფხისტყაოსნე წერა–კითხვა?
|
კითხვის სტრატეგიების (სიტყვის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით; ხელახლა გადაკითხვა და კითხვის გაგრძელება)გაცნობა და გამოყენება.
|
9 სთ.
|
VII 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
|
11მაის-25 მაის.
|
||
სიბრძნის ძიებაში
|
ნაწარმოების თემის განსაზღვრის უნარ–ჩვევის გამომუშავება.
|
5 სთ.
|
VII
7, 8, 9, 10
|
29 მაის-2 ივნ.
|
||
გამეორება
|
3 სთ.
|
5-10 ივნ.
|
||||
შემაჯამებელი სამუშაო
|
||||||
N1-7/X
|
მოსწავლეთა უმეტესობამ შესწავლილი მასალის ცოდნა გამოავლინა დამაკმაყოფილებლად.
|
|||||
N2-8/Xl
|
||||||
N3-29/Xl
|
||||||
N4-14/Xll
|
||||||
N5 –
9/II
|
||||||
N6 –
15/III
|
||||||
N7 –
6/IV
|
||||||
N8 –
4/V
|
||||||
N9 –
23/V
|
მერვე კლასის კალენდარული გეგმა
წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები
|
1.ისმენს მსჯელობას კონკრეტულ საკითხებზე და წარმოადგენს
საკუთარ თვალსაზრისს; 2.ისმენს და აფასებს ორატორის გამოსვლას საკომუნიკაციო ამოცანებისა
და აუდიტორიის გათვალისწინებით; 3ამოიცნობს და იყენებს მსჯელობის ძირითად მახასიათებლებს;
4. ირჩევს და იყენებს ზეპირი გამოსვლის მომზადების სტრატეგიას; 5.კითხულობს ტექსტს,
რომელიც შეიცავს გარკვეულ თვალსაზრისს ან მსჯელობას კონკრეტულ საკითხებზე და გამოხატავს
საკუთარ დამოკიდებულებას წაკითხულის მიმართ;6.
აანალიზებს ტექსტის შესაბამისობას კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან; 7. აანალიზებს
ნაწარმოების ფუნქციონირების მნიშვნელოვან ასპექტებს; 8.იყენებს ენობრივ მახასიათებლების
ცოდნას ტექსტის სტრუქტურის ასახსნელად; 9. იყენებს კითხვის მიზნის შესაბამის სტრატეგიებს
-გაცნობით,შესწავლით, ძიებითი კითხვა; 10. წერილობით გადმოსცემს საკუთარ თვალსაზრისს,
მსჯელობს კონკრეტულს საკითხებზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით; 11.ირჩევს წერილობითი ტექსტის ფორმასა და სტილს მიზნისა
და აუდიტორიის გათვალისწინებით; 12. სხვადასხვა ტიპის ტექსტის შესაქმნელად მართებულად
იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ სტრუქტურებს და ხერხებს; 13. მიმართავს წერის სტრატეგიებს,
ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისათვის;
|
|||||||||||||||
სთ.
რა-
ობა
|
თემების ჩამონათვალი
|
საკითხის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
მეთოდები/
აქტივობები
|
რესურსი
|
თარიღები
|
შენიშვნა
|
||||||||||
ზეპირ-
მეტყველება
|
კითხვა
|
წერა
|
||||||||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
||||||||
2
4
5
5
5
2
7
8
|
1.კეთილი იყოს თქვენი დაბრუნება
2. მე ვარ ადამიანი
3. რას ნიშნავს ადამიანად ყოფნა?
4. ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე
5. პირისპირ
6.რატომ უნდა ვიკითხოთ კლასიკოსები
7. კლასიკოსის პასუხი - მარად თანამედროვე
9. დიალოგი და მონოლოგი
|
1,2,3,4
1,2,4
1,2,4
1,2,4
1,2,4
1,2,4
1,2
1,4
|
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
5,6,8,9
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
5,6,8,9
|
10,11,12,13
10,11,12,13
10,11
10,11,12
10,11,12
10,11
10,11,12
10,11,12,13
|
დისკუსია
დისკუსია
წერითი უნარის გამომუშავება
კითხვის სტრატეგიები
დისკუსია
დისკუსია
პესრონაჟის წარმოსახვის ხერხი
სამსაფეხურიანი, ინტერნეტი
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
ტექსტი,დამხმ.ლიტ
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი;
სავარჯიშო;
სახელმძღვანელო;
სახელმძღვანელო;
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი;
ტექსტი, რვეული, როლური თამაში;
ტექსტი,
სახელმძღვანელო
|
15– 16. 09
17–22/ 09
23–30. 09
01.09- 7/10
8–16/10
17–20.10
21–29/10
31–11/11
|
|||||||||
6
12
7
7
10
10
2
10
10
8
7
20
6
|
9. როგორ სწავლობდა მწერალიადამიანების სიყვარულს
10. ნაცნობი ადგილები
11. ნაწერი რჩება უკუნისამდე
12. ვკითხულობთ ,,ვეფ-ხისტყაოსანს“
13.საიდან მოდის
ილამაზე?
14.როგორ იქმნება მხატ-ვრული ნაწარმოები
15.ლიტ. პარალელი ,,ამოდის ნათდება“
16.როგორ იქცევა ნამ-დვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად
17.ილია და აკაკი პოეტისა და პოეზიის დანიშნ. შესახ.
18. სიბძნის გაკვეთილები
19. რაც მტრობას დაუნგრევია
20. ისტორიული მოთხრობა
21. გამეორება
შემაჯამებელი სამუშაოები :
1.
29 სექტემბერი
2.
30 ოქტომბერი
3.
21 ნოემბერი
4.
18 დეკემბერი
5.
4 თებერვალი
6.
11 მარტი
7.
24 აპრილი
8.
18 მაისი
9.
03 ივნისი
|
1,2,4
1,2,4
1,2,3,4
1,2
1,2,3
1,2,4
1
1,2,4
1,2,3,4
1,2,3,4
1,2
1,5
|
5,6,8,9
5,6,8,9
5,6,8,9
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
5,6,8,9
5,9
5,6,8,9
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
5,6,7,8,9
6,7,8,9
|
10,11,12,13
10,11
10,11,12
10,11,12,13
10,11,12,13
10,11,12,13
11,12,13
10,11
10,11,12,13
10,11,12,13
10,11,12
12,13
|
ჯგუფ. მუშაობა; აღწერ.ტექს.შექმნ.
წყვილებ.მუშაობა
დისკუსია;
კითხვის სტრატეგიები;
მხატვრული ხერხების გამოყ.
დისკუსია
ფანტაზია-წერ. დავალება
დისკუსია
წერ. დავალებ.
დისკუსია, წყვ. მუშაობა
ჯგუფ.მუშაობა
დისკუსია
წერ. დავ-ბა
წყვილ. მუშაობა
წერით. დავ-ბა
|
სახელმძღვანელო; დამხმ. ლიტ-რა
სახელმძღვანელო
ტექსტი, ინტერნეტი;
ტექსტი;
ტექსტი; მხ/ფ
,,ნატვრის ხე“
ტექსტი
ტექსტი
ტექსტი
დამხმ. ლიტ-რა
ტექსტი, რვეული, მხ.ფილმი ,,ბაში-აჩუკი“
ტექსტი
|
12–19/11
20–8.
12
9–17/12
19–29/12
15 –29 /01
30 –13.02
16–17/02
18–06/03
09–24/03
25–6/04
07– 22/04
23–25/05
26–12/06
|
მეათე კლასის კალენდარული გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის #128 საჯარო სკოლა
|
||||||
თემატური კალენდარული სასწავლო გეგმა
|
||||||
პედაგოგი:
|
საგანი:
|
ქართული ენა
და
ლიტერატ.
|
კლასი:
|
X2
|
||
სწავლების შინაარსი, თემა
|
სწავლების მიზანი
|
სასწავლო დროის მოცულობა
|
შესაბამისობა ესგ-ს შედეგებთან (მიუთითეთ ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში (ივსება თემის დასრულების შემდეგ)
|
|
1
|
იაკობ ხუცესი ,,შუშანიკის წამება"
|
ეპოქის მსოფლმხედველობის გათვალისწინება .პერსონაჟთა დახასიათება.
|
15 სთ
|
X. 1, 2, 3, 8, 9, 10, 11, 12, 16
|
15 /09-6/ 10
|
|
არსებითი სახელი, ზედსართავი სახელი, რიცხვითი სახელი, ნაცვალსახელი.
|
მატყველების ნაწილებთან დაკავშირებული ცოდნის განმტკიცება .მართლწერის წესების განმეორება–განმტკიცება.
|
5 სთ.
|
X. 1. 2. 3. 8. 9. 10. 11. 12.
|
7/ 10- 13 / 10
|
||
2
|
იოანე საბანისძე ,,აბოს წამება"
|
ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან. სიმბოლო .პერსონაჟთა დახას.
|
12 სთ
|
X. 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 15, 16
|
17,10/ - 2/ 11
|
|
3
|
გიორგი მერჩულე ,,გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება"
|
პერიფრაზირება.კომპოზიციის გაცნობა.პერსონაჟთა დახასიათება. ისტ.კონტექსტი.
|
15 სთ
|
X. 1, 2, 8, 9, 10, 11, 16
|
3/ 11- 24/ 11
|
|
ზმნა.
|
ზმნის კატეგორიების გამეორება– განმტკიცება. მართლწერის წესების გამეორება და პრაქტიკული სავარჯიშოების გაკეთება.
|
5 სთ.
|
X.1. 2. 8. 9. 10. 11.
|
25/11- 1/12
|
||
4
|
გიორგი მთაწმინდელი ,,იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება"
|
ეპოქის ესთეტიკის გათვალისწინება.ჟანრის კანონის გაცნობა.
|
8 სთ.
|
X. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,
13, 14, 16
|
2/12 - 13/ 12
|
|
5
|
შოთა რუსთაველი ,,ვეფხისტყაოსანი" – პროლოგი
|
ავტორის ესთეტიკური მრწამსის გათვალისწინება .პროლოგის გაცნობა.
|
4 სთ.
|
X. 1, 2, 8, 9, 10.
|
14/12 - 20/ 12
|
|
6
|
შოთა რუსთაველი ,,ვეფხისტყაოსანი" (დანარჩენი ტექსტი)
|
როგრ წავიკითხოთ ვრცელი ეპიკური პოემა.ტროპული მეტყველების გაცნობა. პერსონაჟთა დახასიათება.
|
60 სთ.
|
X. 1, 2, 8, 9, 10, 11, 16
|
21/1 2-5/IV
|
|
7
|
სულხან–საბა ორბელიანი ,,სიბრძნე სიცრუისა
|
ავტორის სათქმელის ამოცნობა, იგავ–არაკიდან დასკვნის გამოტანა. იგავარაკული ჟანრის გაცნობა.
|
15 სთ
|
X. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11,
12, 13, 14, 15, 16
|
6/ IV - 3/V
|
|
8
|
დავით გურამიშვილი ,,დავითიანი"
|
სიმბოლურ–ალეგორიული სახეების ამოცნობა. მხატვრული მეთოდის გაცნობა.
|
12 სთ
|
X. 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 16
|
4/V - 29/V
|
|
გრამატიკა–გამეორება.
|
ნასწავლი მასალის განმტკიცება.
|
15 სთ.
|
X .1. 2. 3. 4. 5. 6.
|
30/V- 16/VI
|
||
9
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
10
|
N1 – 12/X
|
მოსწავლეთა უმეტესობამ შესწავლილი მასალის ცოდნა გამოავლინა დამაკმაყოფილებლად.
|
||||
11
|
N2-2/XI
|
|||||
12
|
N3-29/XI
|
|||||
13
|
N4-19/XII
|
|||||
14
|
N5 – 8 / II
|
|||||
15
|
N6 – 7 / III
|
|||||
16
|
N7 – 29/III
|
|||||
17
|
N8 – 24/IV
|
|||||
18
|
N9 – 17/V
|
|||||
19
|
||||||
20
|
მეთერთმეტე კლასის კალენდარული გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის
#128 საჯარო სკოლა
|
||||||
თემატური კალენდარული სასწავლო
გეგმა
|
||||||
პედაგოგი:
|
საგანი:
|
ქართული ენა და ლიტ-რა
|
კლასი:
|
XI -1
|
||
სწავლების
შინაარსი,
თემა
|
სწავლების
მიზანი
|
სასწავლო
დროის
მოცულობა
|
შესაბამისობა
ესგ-ს შედეგებთან
(მიუთითეთ
ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში
(ივსება
თემის
დასრულების
შემდეგ)
|
|
1
|
შესავალი-ლიტერატურას
შეფარებული
ერი
1.ილია
ჭავჭავაძე-წერილები
ქართულ
ლიტერატურაზე
2.კ.აბაშიძე-ეტიუდები
მე-19
ს-ის ქართული
ლიტ-ის შესახებ |
სხვადასხვა
პერიოდის
არამხატვრული
ტექსტების
წაკითხვა-გაანალიზებისა
და
მათგან
საჭირო
ინფორმაციის
ამოღების
უნარის
განვითარება;კრიტიკული
აზროვნებისა
და
მსჯელობის
უნარის
განვითარება;
ვერბალური
და
ვირტუალური
ტექსტების
ერთმანეთთან
დაკავშირება.
|
2
|
2,5,
|
15.09-16.09
|
|
2
|
I თავი.რომანტიზმი-საუკუნის
სავიზიტო
ბარათი
რომანტიზმი-თეორიული
სტატია
|
„—„
|
2
|
1,2,3,4,5,6,7,8,910,11,12,13,14
|
19.09-20.09
|
|
3
|
ალ.ჭავჭავაძის
ბიოგრაფია
|
1
|
21.09.
|
|||
4
|
ალ.ჭავჭავაძის
ლექსები-„ვისაც
გსურთ“,“ვაჰ,დრონი,დრონი“,
„გოგჩა“,“სიყვარულო,ძალსა
შენსა“,“დატყვევებული
სატრფო“-ფერწერასა
და
პოეზიაში(საინფორმაციო
ტექსტი);ნანგრევების
ესთეტიკა
და
„გოგჩა“(საინფ.ტექსტი)
|
10
|
22.09-05.10
|
|||
5
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
#1
|
1
|
06,10.
|
|||
6
|
გრ.ორბელიანის
ბიოგრაფია
|
1
|
07.10.
|
|||
7
|
გრ.ორბელიანის
ლექსები-„იარალის“,“თამარ
მეფის
სახე
ბეთანიის
ეკლესიაში“,
„საღამო
გამოსალმებისა“,“მუხამბაზი“,
„პასუხი
შვილთა“.
|
7
|
10.10-25.10
|
|||
8
|
გრამატიკული
მასალა
შემაჯამებელი სამუშაო # 2
|
1
|
26.10-
|
|||
9
|
ნ.ბარათაშვილის
ბიოგრაფია
|
1
|
27.10.
|
|||
10
|
ნ.ბარათაშვილის
ლექსები-
„შემოღამება
მთაწმინდაზე“,“მერანი““ხმა იდუმალი““სულო ბოროტო““ჩემი ლოცვა“
„ვპოვე
ტაძარი“
„რად
ჰყვედრი
კაცსა“
რომანტიკოსთა
ქართული/ლინგვისტური
ტექსტი/მ.ჯავახიშვილი-ალ.ჭავჭავძის სალონი/ნაწყვ.“არსენა მარაბდ.“/ |
16
|
28. 10 – 18.11
|
|||
11
|
შემაჯამებელი
სამუშაო#3
|
1
|
21.11.
|
|||
12
|
გრამატიკული
მასალა
|
2
|
22.11-23.11
|
|||
13
|
IIთავი.
ქართული
თეატრის
დაარსება.
|
დრამატული
ჟანრის
ნაწარმოების
ინტერპრეტირეა
საერთო
ისრ-ულ ლირ-ულ კონტექსტში.
მხატვრული
ნაწარმოებების
ენობრივი
საშუალებების
ანალიზის
უნარი,
წერის
უნარის
განვითარება.
|
1
|
5,7,8,13,14
|
24.11.
|
|
14
|
გ.ერისთავი
„გაყრა“
|
3 სთ
|
25.11.-29.11
|
|||
15
|
||||||
16
|
ტექსტის
ენა
|
1 სთ
|
30.11.
|
|||
17
|
III თავი- ახალი თაობა
|
2 სთ
|
1,5,6,7,8,9,10,12,
|
01.12-
|
||
18
|
რეალიზმი/საინფ.ტექსტი/
|
13,14
|
02.12.
|
|||
19
|
ილია
ჭავჭავაძის
ბიოგრაფია
|
1 სთ
|
05.12.
|
|||
20
|
ლექსები-„მას აქეთ რაკი“
„პასუხის
პასუხი“
„ბედნიერი
ერი“
„როდემდის“
|
ავტორის
ენის
გაგება;მხატვ.თავისებურებების
|
6 სთ
|
13.12 -
|
||
21
|
მიგნება
|
|||||
22
|
გრამატიკული
მასალა
|
2 სთ
|
14.12-
|
|||
23
|
15.12.
|
|||||
24
|
შემაჯამებელი
სამუშაო#4
|
1 სთ
|
15.დეკ
|
|||
25
|
პოემა
„განდეგილი“
|
თემისა
და
იდეის, ავტორის მიზანდასახულობის,ლოგიკური მსჯელობის,
ანალიზის
უნარების
განვითარება.
|
5 სთ
|
1,3,4,5,8,9,10
|
16.12-22 დეკ.
|
|
26
|
||||||
27
|
პროზა-„მგზავრის
წერილები“
|
მხატვრული
ხერხების
იდენტიფიცირება,ანალიტიკური
წერა,შეპირისპირება.
|
5 სთ
|
1,2,4,6,8,12,13,
|
23.12-
|
|
28
|
29.12 –
|
|||||
29
|
კაცია–ადამიანი?!
|
თემის
და
იდეის
ავტორის
მიზანდასახულობის,
ანალიზის
უნარის
განვითარება.
|
8 სთ.
|
1,2,4,6,8,12,13,
|
16–25/ 01
|
|
30
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
#5
|
26.01.
|
||||
"ოთარაანთ ქვრივი"
|
თემის
და
იდეის
ავტორის
მიზანდასახულობის,
ანალიზის
უნარის
განვითარება.
|
14 სთ.
|
1,2,4,6,8,12,13,
|
27–01 -15/02
|
||
31
|
პუბლიცისტური
წერილები:
ზოგიერთი
რამ
და
ორიოდე
სიტყვა
|
ტექსტის
თავისებურებების
განსაზღვრა;
იდეის
განსაზღვრა.
|
2 სთ
|
16–17/02
|
||
32
|
საინფორმაციო
ტექსტები-ძველი
და
ახალი
თაობის
დაპირისპირება;გიორგიდან
ოთარაანთ
ქვრივამდე;ოთარაანთ
ქვრივი
საერთო
ტიპთა
გალერეაში.
|
მსჯელობის
უნარის
განვითარება.
|
2 სთ
|
20–21/02
|
||
33
|
||||||
34
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
N 6
|
1 სთ
|
22თებერ.
|
|||
35
|
აკაკი
წერეთლის
ბიოგრაფია
|
1 სთ
|
23 თებერ.
|
|||
36
|
ლექსები-
„ჩანგური“
„აღმართ-აღმართ“
„ჭაღარა“
„სულიკო“
„ქებათა
ქება“
„რაც
არ
იწვის,არ ანათებს“
|
მხატ.ხერხებისა
და
საშუალებების
განსაზღვრა
|
8 სთ
|
24–9/03
|
||
37
|
||||||
38
|
პოემა
„გამზრდელი“
|
ანალიტიკური
მსჯელობა,
პრეზენტაცია.
|
5 სთ
|
1,2,3,6,7,8,10,
|
10.03-16.03
|
|
39
|
||||||
40
|
ახალი
თაობის
ენა
|
ენის
თავისებურებების
განსაზღვრა
|
1 სთ
|
17.მარ
|
||
41
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
N7
|
1 სთ
|
20.03.
|
|||
42
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
|
43
|
IV თავი-ხევის საგა ანუ დაკარგული თავისუფლების ძიებაში.
|
ისტ.თემაზე
შექმნილი
ნაწარმოების
ინტერპრეტაცია
თანამედროვე
კონტექსტის
გათვალისწინებით;მხ.ნაწ-ის და ფოლკლორული
ვერსიის
შედარება;ნაწ-ის ანალიზი
და
ინტერპრეტაციის
უნარის
განვითარება;კრიტიკული
ანალიზის
უნარის
გან-ება;ნაწ-ის ენობრივი
ელემენტების
ანალიზის
უნარი;მხ.ტექსტის
ელემენტების
ინტერპრეტირების
უნარი;
კვლევა-ძიების
და
ჯგუფური
მუშაობის
უნარის
განვითარება.
|
1 სთ
|
1,2,3,4,5,6,7,8,
|
21.03.
|
|
44
|
10,12,13,14
|
|||||
45
|
ალ.ყაზბეგის
ბიოგრაფია,პეიზაჟი
|
“—“
|
1 სთ
|
„—„
|
22.03.
|
|
46
|
ალ
ყაზბეგი-„ხევისბერი
გოჩა“
მხატ.ტექსტი
|
“—“
|
10 სთ
|
„—„
|
23.03–5.04.
|
|
47
|
||||||
48
|
ფოლკლორული
გადმოცემა
და
ლიტერატურული
ნაწარმოები;
ლიტერატურული
პარალელი.
|
“—“
|
2 სთ
|
„—„
|
6–7/04
|
|
49
|
||||||
50
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
#8
|
1 სთ
|
10.04.
|
|||
51
|
V თავი.მითოსთან
დაბრუნება,
ვაჟა-ფშაველას
ბიოგრაფია
|
ენობრივად
და
სტრუქტურულად
რთული
ტექსტების
ინტერპრეტაციის
უნარიგანვითარება;ნაწარმოების
ხალხური
წყაროების
ინტერპრეტაციის
უნარის
განვითარება;
ნაწარმოების
ქვეტექსტების
წაკითხვის,
მსჯელობის,კრიტიკული
აზროვნების,
წერის,
ენობრივი
ინტერპრეტაციის
უნარების
განვითარება.
|
1 სთ
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,
|
11.04.
|
|
52
|
11,12,13,14
|
|||||
53
|
ლექსები-„ღამე მთაში“
„არაგვს““კიდევაც
ვნახავ
გაზაფხულს“
„სიმღერა“
|
“__”
|
7 სთ
|
12.04–27/04
|
||
54
|
||||||
55
|
პროზა-„მთანი
მაღალნი“
|
“__”
|
1 სთ
|
28.04.
|
||
56
|
პოემა-„ალუდა
ქეთელაური“
|
“__”
|
7 სთ
|
01–10/05
|
||
57
|
||||||
58
|
პოემა
-„სტუმარ-მასპინძელი“
|
“__”
|
7 სთ
|
11.05-19.05.
|
||
59
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
#9
|
1 სთ
|
22.05.
|
|||
60
|
პოემა-„ბახტრიონი“
|
“__”
|
7 სთ
|
23–1/06
|
||
პუბლიცისტური
წერილები-
კოსმოპოლიტიზმი
და
პატრიოტიზმი;პასუხი
ი.ვართაგავას
|
“__”
|
1 სთ
|
2.06.-5.06
|
|||
61
|
გამეორება
|
8 სთ
|
6.06-15.06
|
მეთორმეტე კლასის კალენდარული გეგმა
სსიპ ქალაქ თბილისის
#128 საჯარო სკოლა
|
||||||
თემატური კალენდარული სასწავლო
გეგმა
|
||||||
პედაგოგი:
|
საგანი:
|
ქართული ენა და ლიტ-რა
|
კლასი:
|
XII -2
|
||
სწავლების
შინაარსი,
თემა
|
სწავლების
მიზანი
|
სასწავლო
დროის
მოცულობა
|
შესაბამისობა
ესგ-ს შედეგებთან
(მიუთითეთ
ინდიკატორი)
|
ვადები
|
ანგარიში
(ივსება
თემის
დასრულების
შემდეგ)
|
|
1
|
დავით
კლდიაშვილი
–"სამანიშვილის
დედინაცვალი"
|
ეპოქის
მსოფლმხედველობის
გათვალისწინება.
პერსონაჟთა
დახასიათება
|
15
|
XII. 1,2,3,8,9,10,11,12,16
|
15.09-3. 10
|
|
2
|
ახალი
ეპოქა
– ტიციან
ტაბიძე,
პაოლო
იაშვილი,
ვალერიან
გაფრინდაშვილი
|
პოეტური
ნაწარმოებია
გააზრება;
ახალი
ლიტერატურული
მიმდინარეობის
თავისებურებები
|
15
|
XII.1,2,3,8,9,10,11,12
|
7. 10-28.10
|
|
3
|
ნიკო
ლორთქიფანიძე
– "შელოცვა
რადიოთი"
|
ტექსტის
დაკავშირება
ისტორიულ
კონტექსტთან.
სიმბოლო.
პერსონაჟთა
დახასიათება
|
4
|
XII. 1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
|
29.10–04.11
|
|
4
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი
– "ჯაყოს
ხიზნები"
|
კომპოზიციის
გაცნობა
. პერსონაჟთა
დახასიათება.
ისტ.
კონტექსტი
|
15
|
XII. 1,2,8,9,10,11,16
|
05.11–26.11
|
|
5
|
კონსტანტინე
გამსახურდია – "დიდოსტატის მარჯვენა"
|
კომპოზიციის
გაცნობა.
პერსონაჟთა
დახასიათება.
ისტ.
კონტექსტი.
ენობრივი
სამყარო.
|
25
|
XII. 1,2,8,9,10,11
|
28.11–22.01–2015
|
|
6
|
გალაკტიონ
ტაბიძე
|
ეპოქის
ესტეთიკის
გათვალისწინება.
ლიტერატურული
მიმდინარეობის,
ავტორის
მსოფლმხედველობა
|
10
|
XII. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13,14,16
|
23.01–06.02
|
|
7
|
გიორგი
ლეონიძე
|
ავტორის
ესთეთიკური
მრწამსის
გათვალისიწნება.
პროლოგის
გაცნობა
|
4
|
XII. 1,2,8,9,10
|
09.02– 12.02
|
|
8
|
ანა
კალანდაძე
|
ლექსის
სტილის,
ფორმის
ანალიზი
|
1
|
XII. 1,2,8,9,10,11,16
|
13.თებ
|
|
9
|
გურამ
რჩეულიშვილი
– "ალავერდობა"
|
ავტორის
სათქმელის
ამოცნობა.
პროზაული
ტექსტის
ანალიზი
|
3
|
XII. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16
|
16.02–18.02
|
|
10
|
ჯემალ
ქარჩხაძე
– "იგი"
|
სიმბოლურ–ალეგორიული
სახეების
ამოცნობა.
მხატვრული
მეთოდის
გაცნობა.
|
4
|
XII. 1,2,6,7,8,9,10,11,16
|
19.02– 26.02
|
|
11
|
გურამ
დოჩანაშვილი
– "კაცი,
რომელსაც
ლიტერატურა
ძლიერ
უყვარდა"
|
ენის
გამომსახველობითი
შესაძლებლობების
განსაზღვრა.
იდეურ
– მხატვრული
ანალიზი
|
8
|
XII. 1,2,3,4,5,6,11,14
|
27. 02– 12.03.
|
|
შემაჯამებელი
სამუშაოები
|
||||||
1
|
06.10.2014
|
|||||
2
|
27.ნოემ
|
|||||
3
|
18.დეკ
|
|||||
4
|
28.იან
|
|||||
5
|
23.თებ
|
|||||
6
|
17.მარ
|
|||||
7
|
||||||
7
|
21.აპრ
|
No comments:
Post a Comment